Persbericht: HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards 2017

HR2day opnieuw uitgeroepen tot Nederlands winnaar European Business Awards

HR2day nationaal kampioen “Groei Strategie”
HR2day is uitgeroepen tot een van de 11 nationale winnaars uit een selectie van 105 bedrijven uit de Ones to Watch in Nederland, tijdens een exclusief event in de Britse Ambassade in Brussel voor de Europese Business Awards; Europa’s grootste bedrijven competitie.

HR2day werd geselecteerd door een panel van onafhankelijke juryleden uit het bedrijfsleven, de politiek en de academische wereld tot nationaal winnaar in de categorie “Groei Strategie van het jaar”. HR2day zal nu Nederland representeren tijdens de grote Europese finale.

Andy Verstelle, directeur HR2day: We zijn enorm trots en ongelooflijk blij dat we gekozen zijn Nederland te vertegenwoordigen als Nationaal Winnaar in de categorie “Groei Strategie van het jaar”. Graag wil ik dan ook al onze medewerkers en klanten bedanken die dit succes mogelijk hebben gemaakt. Wij zien het winnen van deze award als een bevestiging van onze keuzes. Wij zijn volledig toegewijd aan HR en willen software maken die onze klanten nog succesvoller maken. Vorig jaar waren we Nationaal Winnaar “Customer Focus”. De European Business Awards worden toegekend aan Europa’s meest dynamische bedrijven en we zijn daarom bijzonder trots dat we opnieuw deze Europese erkenning krijgen.

De Britse ambassadeur, Alison Rose zei: “Ik ben verheugd dat ik als gastvrouw op mag treden voor de Europese Business Awards. Dit is een ongelooflijke kans het succes te vieren van Belgische, Nederlandse en Luxemburgse bedrijven en hun bijdrage aan de creatie van werkgelegenheid en groei van hun regio te erkennen. Groot-Brittannië blijft open voor bedrijven die er willen groeien en investeren en we kijken met interesse naar de ideeën en innovatie die de winnaars van vandaag mogelijk aan onze economie toevoegen.

De Nationale Winnaars worden uitgenodigd voor de grote European Business Awards finale op 23 mei 2018 in Warschau.
The European Business Awards worden voor de 11e keer uitgereikt. Vorig jaar namen ruim 33.000 bedrijven uit 34 landen deel.

About the European Business Awards:
The European Business Awards’ primary purpose is to support the development of a stronger and more successful business community throughout Europe.
The European Business Awards programme serves the European business community in three ways:

• It celebrates and endorses individuals’ and organisations’ success
  • It provides and promotes examples of excellence for the business community to aspire to
  • It engages with the European business community to create debate on key issues

The European Business Awards is now in its 11th year. Last year it engaged with over 33,000 businesses from 34 countries. Sponsors and partners include RSM, ELITE, Germany Trade & Invest, PR Newswire, Bureau Van Dijk and SDL Managed Translation.  Investec is the sponsor of the UK event at the London Stock Exchange.

HR2day brochure

Weten wat HR2day voor jouw